سخن روز /
بازدید مدیرتعاون روستایی استان بوشهر از مرکز خرید گندم شبانکاره شهرستان دشتستان
1403/02/18

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی بوشهر، عبدالحسین خلعتی درسفر به شهرستان دشتستان به اتفاق رضوانی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دشتستان ضمن بازدید از امکانات و ظرفیت های مرکز خرید تضمینی گندم شرکت دهقان شبانکاره تحت پوشش این شبکه، از نزدیک در جریان روند خرید، کیفیت محصول خریداری شده و وضعیت حمل این محصول و بررسی ظرفیت ها و موانع پیش رو قرار گرفت.

مدیر تعاون روستایی بیان کرد: آغاز فعالیت خرید گندم به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی توسط این شرکت از سال زراعی 1401-1402 بود و امسال دومین سال فعالیت این مرکز است. با توجه به برنامه های الگوی کشت در جهت افزایش تولید محصولات استراتژیک مانند گندم در این منطقه، تجهیز این مرکز خرید نقش موثری در حمایت ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان منطقه خواهد داشت و مورد استقبال قرارگرفته است.این مرکز خرید واقع در اراضی روستای دهداران با وجود انبار 3000 تنی و فراهم شدن شرایط اولیه آماده ارایه خدمت به کشاورزان منطقه گردیده است که در ادامه فعالیت نیازمند بهبود شرایط شامل مسیر دسترسی آسفالته، محوطه سازی و تعمیرات مورد نیاز انبار خواهد بود.

عبدالحسین خلعتی در جریان این بازدید با اعضاء هیات مدیره شرکت و مدیر عامل شرکت دیدار و راهکارهای بهینه سازی ارایه خدمات و افزایش نقش شرکت در ارایه نهاده ها و کمک به افزایش کارایی تولید در قالب تشکل های را تبین و ارکان شرکت با اعلام امادگی همکاری به ارایه نکته نظرات پرداختند.

در پایان نشست ایشان با اشاره به پیش بینی های شرایط جوی خواستار توجه و دقت بیشتر در جمع آوری ،ذخیره سازی و نگهداری محصول توسط عوامل خرید و لزوم تسریع در حمل و جمع آوری گندم های خریداری شده از مراکز روباز به مراکز ذخیره سازی سرپوشیده شدند.

تعداد مشاهده خبر63 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal