مدیر تعاون روستایی استان خوزستان خبر داد:
خرید بیش از 770 تن خرمای استعمران از نخلداران خوزستانی
1400/06/28
محمد امین معین راد مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان این مطلب که یک هفته از کار خرید تضمینی خرما در شهرستان های خرما خیز استان خوزستان می گذرد گفت: خرید تضمینی خرمای استعمران از نخلداران خوزستانی در 7 مرکز خرید در حال انجام است.
وی افزود: هر کیلو گرم خرمای استعمران درجه یک 92 هزار ریال، خرمای درجه دو 87 هزار و 200 ریال و خرمای درجه سه 6 هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.
معین راد ضمن اشاره به خرید خرما در شهرستان های خرما خیز استان تصریح کرد: این خرید در شهرستانهای آبادان خرمشهر، شادگان، کارون ، اهواز و ماهشهر آغاز و تا پایان روز گذشته بیش از 770 تن خرما از نخل داران خریداری شده است.
مدیر تعاون روستایی استان با بیان این مطلب که در بحث خرید خرما اولویت خرید با کارخانجات خرما و کارگاه های بسته بندی است بیان کرد: مدیریت تعاون روستایی خوزستان چون سال‌های گذشته با خرید تضمینی خرما درکنار کشاورزان و نخلداران استان خواهد بود و نخلداران عزیز مطمئن باشند که محصول آن ها روی زمین نخواهد ماند.
معین راد همچنین از کلیه همکاران در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان و کشاورزان و نخلداران تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاشی مضاعف و در راستای حمایت از کشاورزان گامی مثبت برداریم.
مدیر تعاون روستایی استان در ادامه عنوان کرد: خرید تضمینی خرمای استعمران طبق دستورالعمل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تا 30 مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: در خصوص صندوق کارگاهی که کشاورزان از کمبود و گرانی قیمت آن گله مند بودند این نوید را می‌دهیم که مصوب شد که کشاورزان می توانند از صندوق های پلاستیکی محکم که برای حمل گوجه فرنگی استفاده می شود برای تحویل خرما به مراکز خرید استفاده کنند.
معین راد در خاتمه با بیان این مطلب که امسال برای نخستین بار کار خرید تضمینی خرمای استعمران در 7 مرکز خرید انجام می‌شود گفت: شبکه تعاون روستایی خوزستان با استفاده از تمام پرسنل، تجهیزات و ظرفیت‌های خود برای انجام یک عملیات بزرگ و موفق تمام توان و همت خود را به کار بسته است.
تعداد مشاهده خبر206 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal