معاون خدمات فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی خوزستان خبر داد:
خروج نزدیک به 80 تن میوه از سردخانه برنجکوبی تعاون روستایی
1403/01/02
معاون خدمات فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی خوزستان از خروج 78731 کیلو گرم سیب زرد و قرمز و پرتقال تامسون از سردخانه برنجکوبی اهواز تا پایان 29 اسفندماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان مهندس عدنان لویمی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سالی سرشار از برکت و معنویت برای هم استانی های خود گفت: فعالیت توزیع میوه نوروزی از 26 اسفندماه در استان توسط تعاون روستایی آغاز و تا 29 اسفند ماه موفق به توزیع نزدیک به 80 تن سیب زرد و قرمز و پرتقال در شهرستانهای آبادان، امیدیه ، اندیمشک ، اهواز، ایذه، ماهشهر، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، شادگان، شوش، کارون ، گتوند، لالی و هفتگل شده ایم.
لویمی در پایان گفت: کار توزیع میوه تا چهارم فروردین ماه ادامه دارد؛ همچنین لازم به ذکر است از فردا دوم فروردین سال 1403 سردخانه برنجکوبی اهواز محل توزیع میوه شب عید از ساعت 8صبح الی 18بعداز ظهر آماده تحویل میوه به شهرستانها میباشد.
معاون خدمات فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان در پایان از شهرستان های که هنوز نسبت به تحویل سهمیه میوه خود اقدام نکرده اند خواست تا حتما در چند روز باقی مانده طرح جهت دریافت سهمیه خود اقدام کنند.
تعداد مشاهده خبر70 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal