ایمان کردانی فرمانده بسیج تعاون روستایی خوزستان شد
1401/11/03
طی حکمی از سوی سرهنگ پاسدار مجید حسین زاده مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان ، ایمان کردانی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان امروز سوم بهمن ماه 1401 و با حضور سرهنگ پاسدار خاکسارپور، فرمانده بسیج شهدای جهاد کشاورزی خوزستان و همچنین مهندس جمیل زرگانی سرپرست تعاون روستایی خوزستان، ایمان کردانی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مدیریت تعاون روستایی خوزستان معرفی و از زحمات بهمن احمدی فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج تعاون روستایی تقدیر به عمل آمد.
در ابتدای این جلسه جمیل زرگانی سرپرست تعاون روستایی خوزستان گفت: مایه مباهات است که نهادی همچون بسیج در کشور ما باعث اقتدار نظام شده است و خوشحالیم که این اقتدار در راستای خدمت به مردم به کار گرفته شده است.
وی ادامه داد: در برهه های مختلف گذشته چه در سیل، چه در زلزله، چه در مسائل بهداشت و کرونا، چه در مسائل تامین امنیت خوشبختانه پایگاه مقاومت بسیج حضور داشته و ما قدردان این زحمات هستیم.
همچنین در ادامه سرهنگ خاکسارپور گفت: فلسفه وجود بسیج، ایجاد همدلی، تعامل، هماهنگی و همکاری بیشتر بین سایر بخش ها برای رفع محرومیت ها و رسیدن به توسعه و آبادانی است، از این رو انتظار می رود عزیزان اعضای بسیج در این گام قدم های استوار و جهادگونه ای بردارند.
وی ادامه داد: نگاه ها در دنیا به بسیج بسیار ریزبینانه است و در افکار عمومی بسیار مورد توجه هستیم ، از این رو می بایست فعالیت های ما به فراخور اتفاقات و مسائل روز ، فعالیت های درخوری باشد تا بتوانیم اعتماد عمومی را جلب کنیم.
همچنین ایمان کردانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج تعاون روستایی خوزستان گفت: در تلاشیم تا با همت جمعی و در کنار عزیزان به اهداف عالیه بسیج در تعاون روستایی دست یابیم و قطعا در این مسیر نیازمند همراهی و همدلی سایر همکاران هستیم.
تعداد مشاهده خبر318 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal